Friday, May 19, 2006

The Flaming Art

Hohoho.. amacam..?? ini idea pukul 7-8 pagi nih.. eh sila laa saksikan sniri.. hasil seni aku.. oi oi o i nak exam ni oi.. salah gile timing nak buat bende2 cenggini..!!

Dengan sukacitanye aku mengumumkan koleksi ini sebagai "The Flaming Art".. eh, ke "The Art of Flaming"..?? ahh mane2 laa.. janji ade art, ade flaming.. baru laa ganas kan.. hohoho..



I like the first one.. there's something about it that makes me calm.. elehh.. calm konon.. hahaha.. takdenye nak calm.. kenape tak calm..?? hohoho.. check out the second pic..!!



Chisss.. dalam toilet rupenye.. ntah kat mane art-nye taktau laa.. wahaha.. tapi walaupon art dah takde, flaming-nye masih ade.. kepale otak aku laa yang ber-flame..!! dah berapi memikirkan bile laa lampu bilik air nak pulih seperti sediakala.. arrgghhh tragis gile tiap2 kali masuk toilet kene pasang lilin.. oi oi oi kembalikan lampu toilet kitorang oi..!!

Hahaha.. tak sampai sehari laie lampu tu rosak dah kecoh.. aihh..

Eh tapi kalo gambar2 tu dijadikan postcard kan, agak2 ade tak orang sudi nak beli..?? kohkohkoh.. tak kuase aku..

Nah aku tayang laie skali.. gambar same je pon =p



Wasssalamualaikum warahmatullah..

4 comments:

faizul azmil said...

"antara TNB dan lilin"

bojol said...

TNB menjadi pilihan!

eh sila gunapakai nama sniri plis
mentang2 name aku best

dx said...

ngko ni mmg la, takde tempat lain nak amik gambar, tandas gak. ko ingat tak beg siti ko dulu, amik2 kat tandas aku gak. hish. ape kene nih. dah2 gi study wiuwiuwiu

bojol said...

eh biase laaa.. toilet yang lawa melambangkan rumah yang lawa.. sape ckp tu?? hohohoho.. "kalo nak tau rumah tu kemas ke tak, sila check toilet die" begitulah alkisahnye..