Sunday, May 28, 2006

Waheeda - Wassini

Assalamualaikum.. tajuk takde kaitan.. ahaha..

Ke Balai Polis

Hohoho.. smalam (jumaat) kan.. aku pegi balai polis bukit aman.. tipu.. balai polis west midlands laaa.. kat mane ntah.. pukol 10 pagi polis datang ambik kat rumah.. adehh.. naseb baek bangun awal.. isk.. pastu macam penjenayah laa plak kene naik kete polis.. kohkohkoh.. pastu sampai balai polis, kene tunggu sat.. die panggil Mike masuk dulu.. aku pon lepak2 laa kat luar tu.. pastu tak lama lpas tu ade sorang polis suh masuk laaa.. sampai laa giliran aku untuk mengecam muka penjenayah dulu tu.. tapi video je laaa.. bukan orang betol.. kohkohkoh.. ade muka 9 orang, pandang depan, pastu pandang kiri, pastu kanan, pastu depan balik.. tapi sekor pon takde rupe cam pencuri tuh.. hampeh.. blom kene tangkap lagi laaa gamaknye mamat tuh.. chiss.. sepandai2 tupai betol laa die tu.. lpas tu aku pon ckp laa kat polis tu, muka mamat tu takde kat situ.. pastu buat statement itu ini sket2, pastu setel.. lpas siap tu aku pon lepak laa kat luar balik.. Mike tak siap lagi rupenye.. aihh kamon laa.. ahaha.. pastu die ckp die pon takde nampak muka orang tu.. so lega laa aku.. kot2 aku cakap takde, Mike cakap ade, susah laa plak kan.. maka lpas tu polis tu pon hantar laa balik rumah.. naik kete polis lagi skali.. vroom vroommm!! va va voom!!

Pastu kol 12 pegi smayang jumaat.. beli nasik ustaz isa.. naik harga untuk sehari.. selalu £1.00 tapi smalam die jual £1.50 sebungkus.. sebab untuk derma palestine.. aku beli je ahh.. kelaparan.. aku bawak duit seringgit je, so kene laaa pi ATM cucuk duit.. aihh.. lpas smayang jumaat balik rumah terus.. study!

X-Men: The Last Stand

Aihh study laa sangat konon.. chitt.. hari sblom tu (khamis) aku pi tengok wayang.. citer X-Men 3 laaa.. hohoho.. .. perrghhh mantap citer nih.. penuh aksi.. lawak pon ade.. ade part sentimental jugak sket2.. aksi2 saspens kompem laa kene ade.. aku taktau laaa ape pendapat orang lain kan, tapi aku suke gile ahh.. rase2 cam nak tengok lagi skali pon buleh aje nih.. tak sedor diri nak exam.. eh tapi tontonan kedua lpas exam laa kot.. aih.. aku gi haritu pon tak plan langsung.. tengah goreng nasik, tibe2 je member ajak.. ahh sental je laaa kan.. tak sempat masak lauk lagi, nasik yang dah ala2 cukup masak tu pon sumbat je dalam kabinet dulu.. aihh.. pastu terus je pegi layan wayang.. uuhhh best ahh citer tu.. lpas wayang shahrul ngan wan mai lepak tempat aku sat.. makan nasik goreng (separuh siap tanpa lauk) sambil layan Dunia Baru + Suria Perkasa Hitam.. kohkohkoh.. takde keje..

Dunia Baru

Dah kuar episod 5.. aku dah siap download, in fact dah siap upload pon.. tapi aku blom tengok lagi (supaya nampak macam tengah rajin blaja).. so malas nak letak link kat sini lagi.. hahaha.. jangan mareee.. lpas aku tengok kang aku letak laa link tu yeahhh.. kohkohkoh..

Ape lagi ape lagi ape lagi.. aihh taktau laa.. lain kali plak.. aku kene terus menyambung percubaan untuk study!

Wassalamualaikum..

0 comments: