Saturday, September 30, 2006

Dang Dang Dang Dut Dut Dut

Emillia Contessa - Penasaran

Kalau belum bisa aku mendapatkan
Oh pria tampan yang jadi rebutan
Sungguh mati aku jadi penasaran
Sampai mati pun akan ku perjuangkan

Memang dia yang paling tampan
Di antara pria yang ada

Aku pun tak merasa heran
Kalau dia yang menjadi rebutan
Memang dia yang paling tampan
Di antara pria yang ada
Semua gadis gila padanya

Semua gadis berlumba-lumba
Untuk mendapat kasih sayangnya
Bermacam-macam cara pun dilakukan
Tiada ubahnya seperti perlumbaan

_______________________

hahaha.. layan jangan tak layan =p
eh kalo lu orang ade lagu ni sound laaa gua..
gua dah ade lagu Penasaran ni tapi versi laki.. Rhoma Irama yang nyanyi.. pastu versi Giegiel, rock laa plak.. tak best aaa tak dangdut.. gua kepingin yang versi orang pompuan nyanyi.. bukan Emillia Contessa pon takpe laa.. asalkan pompuan.. baekk punya..
hohoho..

Thursday, September 28, 2006

Dari Satu Sampai Sebelas

Assalamualaikum

Satu,
Dua Tiga Empat,
Lima Enam Tujuh,
Lapan Sembilan Sepuluh,
Sebelas.

Aihhh.. entah amende yang dikire..

Wassalamualaikum!

Tuesday, September 26, 2006

Sampekan Salem

Gua sudah menyampaikan diri gua kat UK nih.. setelah menempuhi pelbagai rintangan dan halangan.. isk.. sampai juga akhirnye.. lu orang lepak2 dulu.. nanti2 gua cerite laa.. gua pon nak lepak2 jugak.. tengah merempat nih.. okeh..

Out!

Lupe. Assalamualaikum. Selamat berpuasa di bulan Ramadhan. Zzzzz...