Tuesday, October 10, 2006

Hari Semalam Dalam Sejarah

Assalamualaikum..

Semalam buat pertame kalinye gua beli buku teks. huahuahua. dah masuk 3rd year baru nak beli buku. aihh. gua beli ni pon sebab murah, £7.00 for a new copy. buku tu murah sebab lecturer gua yang tulih sniri. so die apply kat publisher die untuk jual murah kat student2 warwick. hahaha. bagus2. kalo die tak buat gitu maybe sampai bile2 pon gua tak akan pernah beli textbook kat warwick nih. aiyahhh.

Oh yeah. lupe gua nak bagitau. textbook tu untuk module History of Computing. hahaha. buku tu tajuknye Computer: A History of the Information Machine. best gak ahh blaja computing punye history nih. pagi tadi lpas subuh gua rilek2 jap, pastu mengaji laa sket sempena Ramadhan al-Mubarak kan, pastu terus bukak & bace buku teks baru tu. sedap gak ahh bace. pastu kol 10 tadi ade lecture History of Computing. and mase lecture tadi gua tak tido pon. giler ahhh. semangat nih! oklaa, tu je gua nak habaq.

Wassalamualaikum!

0 comments: