Friday, October 13, 2006

Missie Missie Missie

Assalamualaikum..

Malam tadi gua tido kire awal gak laaa. jam baru kol 1130 gua dah lepak atas katil. awal sungguh tu. pastu main2 game sket dalam henfon gua kan. tapi sblom kol 12 dah tido laaa. tibe2 gua terjage. ade orang ketuk pintu bilik gua laaa kan. kejut sahur. suare cam suare Diyana. so gua pon menyahut laa konon2 memang dah nak bangun kan. tapi gua malas nak bangun lagi, sebab biasenye Diyana & Hisham bangun sahur awal sangat (kalo compare ngan gua laa kan). selalunye gua baru nak masuk kitchen diorang dah abes makan dah. tu laa pasal gua malas nak bangun lagi bile Diyana yang ketuk pintu. kalo Farizal ke Azmir ke yang kejut gua bergegas2 jugak laa kot. huahuahua. maka gua pon sambung laa tido, tunggu alarm gua berbunyi laaa kan. pastu tetibe gua terjage. eh apsal terang semacam je bilik gua. gua pon check fon gua. dah pukol 930 pagi rupenye. gua check alarm apsal tak bunyi, rupe2nye gua tak set alarm pon malam tadi. aiyahh. miss sahur, miss subuh, miss lecture pukol 9. hence the title missie missie missie. takde kene mengene ngan misi (nurse) tuh. ngahngahngah. inilah akibatnye bile orang dah kejut, gua sombong taknak bangun. pastu nak dijadikan citer, time sombong2 tu laa plak buleh terlupe nak set alarm. padan muka gua laa kan. adehhh. lpas ni gua insaf laaa. sape2 pon kejut gua akan bangun dengan segera laa, hatta kalo Ustaz Khairuddin mahupon Ustaz Nordin yang kejut. huahuahua. memang carik nahas laaa kalo ustaz2 tu kejut gua tak bangun kan...

Tammat, wassalamualaikum!

0 comments: