Monday, October 16, 2006

Sleepie Sleepie Sleepie

Assalamualaikum..

Nampaknye hari ahad gua minggu ni memang no better than hari ahad gua minggu lpas. mule2 gua nak citer pasal hari ahad minggu lpas. citer die pendek je. gua tido lpas subuh laa haritu. skali terjage sebab azmir call. tengok2 jam pukol 3.30 petang. aiyahhh. teruk kan. tapi tak seteruk hari ni. gua tido lpas subuh jugak laaa. skali terjage sebab ade orang ketuk pintu bilik gua. diyana nak pinjam rice cooker rupenye. gua ingat time tu tengah hari lagi. pelik gak ahh gua die nak buat mende masak nasik tengah2 hari bute ni kan. tapi maybe die takleh puase ke ape ke kan. demam. so takpe laa. gua pon kasi tau laa kat mane gua simpan periuk nasik gua. pastu die tanye, "lu nak nasik jugak ke? gua buleh masakkan skali," cenggitu laa lebih kurang ayat die kan. tapi obviously die tak cakap lu-gua ngan gua laa kan. lagi skali gua ckp dalam hati, wei gua puase laaa. aiyahh. so gua pon cakap "takpe laa, takyah2". pastu die pon blah. time tu laaa gua toleh kat jam. rupe2nye dah pukol 5.30 petang. ngaaaaa. apsal laaa gua slalu je lupe diri kalo tido nih. so gua pon cepat2 pi mandi, smayang (zuhur & asar) & prepare makanan untuk berbukak sket2. kol 6.12 dah bukak puase. ergghh. cam tak bermakne je puase gua hari ni.

So, begitulah ceritenye. gua harap lpas ni gua tak lupe diri lagi bile tido. huhuhu.

Wassalamualaikum.

3 comments:

deney said...

tido je kejenyeee..

mr dx said...

tahnye, keji tol

bojol said...

orang2 jeles.. boooooo