Wednesday, October 25, 2006

Tom Cruise dan Keira Knightley

Assalamualaikum..

Hohoho. dengar sini, gosip hollywood terbaru siot.. ke dah lama? huahuahua. mane laa gua tau kan. gua bukan layan sangat gosip2 nih, sama ada hollywood mahupon bollywood. tapi tu laaa. pasangan Tom Cruise dan Keira Knightley dikatekan selalu dikantoi berjalan bersame2 menuju ke mane2 pon. haaaa. jengjengjeng. lebih menarik lagi apabila mereka selalu berjalan bersame2 di bumi england nih. lebih lebih menarik lagi apabila mereka selalu berjalan2 di sekitar uni gua, University of Warwick. lebih lebih lebih menarik lagi apabila mereka rupe2nye suke masuk klas gua. dah jadi macam klasmate gua laa kirenye. tapi segala kemenarikan tersebut makin hilang apabile lu orang semua mendapati bahawa gua sedang menipu. sbnarnye mamat2 yang gua maksudkan adelah klasmate2 gua, yang sorang ade gaye macam Tom Cruise dan sorang lagi ade rupe macam Keira Knightley laaa sket2. tapi dua2 pon jantan laaa. kohkohkoh. diorang sahabat baik. gua harap tiada sebarang hubungan kurang manis antara diorang kerana hubungan sebegitu adalah haram. kohkohkoh. sekian, wassalamualaikum.

7 comments:

mr dx said...

kejiiiiii

bojol said...

hoh? btol laaaa.
mamat Lee tu gaye macam tom cruise. mamat Dom tu gaye cam keira knightley. siries tak tipu

mr dx said...

evidence nye mana beb...cakap atas angin je tak main aa...

bojol said...

hohoho
lu tak caye lu buleh blah laa beb
gua sket pon tak kesah
kohkohkoh
takkan laa gua nak gi ambik gambar muke diorang dalam klas
now thats gay

ja said...

apekah?dh xde keje sgt dh ke cite psl nih?OMGeeeeee!

bojol said...

hohoho
bile masenye yg aku "ade keje"..??
ngohngohngoh

bojol said...

test test