Friday, January 26, 2007

Uhuhu

Assalamualaikum..

Smalam kan.. hari rabu laaa kirenye.. time aku baru lpas smayang maghrib + smayang hajat seround, tibe2 dapat sms from mak aku. kat sini dalam pukul 5.00 petang lebih kurang, maknenye kat Msia time tu pukul 1 pagi laaa kan. pelik gak aku apsal hantar msg tengah2 malam buta tu kan. aku pon bace laaa. uihhh terkejut gak laa bace.
Angah, Mat accident-patah peha, nie ada kat hospital temerloh. doakanlah agar cepat semboh. amin.
Aiyah. horror gak laa aku bace. risau takyah cakap laa. Mat tu adik aku yang form 3 laaa. pastu aku pon terus laaa call mak aku. mak aku jawab macam steady je, so aku pon macam lega laa sket. yelaa kalo mak aku jawab sambil nangis2 ke meraung2 ke kompem laa horror gile aku dengar. aihh.

So, mak aku cakap die eksiden motor same motor. jalan dalam jengka je pon, time nak gi kedai. taktau laaa laju sangat ke diorang bawak sampai dua2 yang eksiden pon cam patah2. aihh. mak aku cakap time tu tengah tunggu doktor check. mase emergency tu gi kat hospital jengka laa. lpas dah stable sket baru pegi hospital temerloh.

Huhuhu. so lpas call tu pon aku smayang hajat lagi skali. kesimpulannye, sape2 baik hati mintak tolong doakan skali yer, mintak semoga cepat sembuh. ye laaa nak skolah ape semua kan. dah laaa form 3. ngaaaaaaaa.

Sekian, wassalamualaikum!

2 comments:

yanny said...

semoga mat cepat sembuh.. aminn..

bojol said...

tenkiu2.. dah kluar hospital pon isnin lpas. insyaAllah takde ape2 laaa kot. hehehe