Monday, February 26, 2007

Anda dan Ubat

Assalamualaikum..


Murah je.. £3 lebih kurang untuk sebulan. brand tesco je pon. hohohoho. kalo aku makan yang £20+ tu memang over laaa kot? kuakuakua. sengal je kan makan ubat kurus. ape buleh buat, aku gemuks.

Sekianzzz, wassalamualaikum!

7 comments:

.:alin~yussuff:. said...

mau tanya..
itu ubat..
ada effective ka?
atau sama saja?

Azlan @ ABN said...

aku rasa ubat tu kasi ko rasa sedap hati ajer. gemuk kurus apa peduli, janji sihat bro. jangan obes dah lee. tapi ko kan tough. hehe

bojol said...

> alin: hohohoho baru pakai seminggu je kot. taktau lagi power ke tak =p

> abn: hehehe. takpe2. kalo ubat ni tahap psikologi je pon takpe sebab kepale hotak aku memang tengah berkecamuk dengan ketidakkurusan ini!

zulkarnain said...

huhu 'bdak gemuk bdak gemuk'--> bace dgn intonasi seperti cuti buli huhuhu ala relax la brader... biar gemuk/hodoh di mata manusia dan diri kita.. tp mulia di sisi Tuhan Yang Maha Esa

bojol said...

hohoho. btol laa tu. insaf2

mr dx said...

biarlah gemuk di dunia

bojol said...

hoi plagiat ayat aku