Tuesday, April 03, 2007

Madnor Mandor Random Rodman

Assalamualaikum,

Sori ler. tak dapek den nak mikir title yang kaw2, kerana? yea, kerana jiwa den sedang lara. lara dengan pelbagai ranjau dan onak duri dan onagiri dan ranjau lagi. aih, keje banyak. tapi sangat terasa kemalasan yang amat.

Hari2 sebelumnye diisi dengan bersuka2an. dimulai dengan AKYUEM Fest hari sabtu haritu. best ler jumpe member2 lama. dan yang baru jadi member lama. dan member2 baru. dan yang baru jadi member2 baru. banyak kategori tu. banyak yang buleh diceritakan, tapi takpe laa. biarlah rahsia. "haaa.. rahsia!" = ayat peberet aku skang. thanks kepade semua yang datang, especially yang lepak kat flat kitorg, namely Ikmal, Aiman, and ABN.

Hari ahad kitorg (Azmir, ABN, Aiman & aku) blur taktau nak pegi mane, last2 decide pegi Leicester, melawat Sid si tukang masak haibat. manthap laa sid. bubur lambuk master exploder + nasik lemak sambal udang + ayam.. err, ayam tandoori eh? sori ler, i dont do ayam. main melantak je, taktau name resipi. hohoho. lpas makan dengan marbeles-nye layan bergembira kat situ plak. banyak sungguh bende2 yang melalaikan kat rumah sid. hehehe. ps2, foosball, darts, and rock kapak (penting nih!) to name a few. pastu sblom balik jalan2 town leicester yang semati town coventry. aiyahh. ape2hal pon makan kenyang gile. weeehoooooo! cayalah sid.

Balik malam tu goreng2 nasik plak (taknak kalah dengan sid). hohoho. main sumbat je segale hape bende yang ade dalam nasik goreng. aiman head chef. kami2 yang lain jadi supplier sahaje. maka misi menggoreng nasik goreng telur kicap bawang jagung quorn ikan sayur dan ketam sintetik kire berjaye laaa. dinnner ditutup dengan double chocolate gateau yang rasenye lebih proper kalo dipanggil quadruple chocolate gateau kot? aku pon taktau laa camne nak pronounce bende alah gateau tu. tibai je ler.

Pastu bende2 lain macam biase laa. layan movie, main kad, main game (pikachu volleyball, anyone?), gossip sane sini, pillow talk, bed talk, matress talk, duvet talk macam2 ada. kesian abn yang kini mungkin dah serik untuk lepak2 dengan budak2 yang hanya berpura2 baik. weeehooooo. aku ler tu. sori abn! hehehe.

Last2, hari ni bile semua orang dah blah, menyengal laa sorang2. sunyi gile ah. tu yang dok layan larajiwa tu. pastu dah kene sambung buat keje balik. malasnye. sape2 nak datang sini, mai ler. dialu2kan. buleh aku buat alasan untuk break from buat keje jap. hohoho.

Aih, bosannye. nak buat lawak bodo pon takde mood. tido lagi best kot?

airmata yang berderai, siapa yang menghapuskan?
hati kering dan gersang, siapa yang meneduhkan?
sedangkan kau yang ku sayang...

jiwa yang lara, apakah (siapakah) ubatnya?

Wassalamualaikum.

12 comments:

Azlan @ ABN said...

biasa la tu Bojol. aku biasa jer kena macam tu. hu hu.

bojol said...

"aku biasa jer kena macam tu"
kene ape abn?
kene larajiwa ke
kene sakit malas ke
kene tabiat suke cakap "haa rahsia!" ke
kene berpura2 baik ke
kene menyengal sorang2 ke
kene bersunyi2an ke

takpe, biarlah rahsia.

mr dx said...

erghh ya ampunnn abn...terpaksa menghadapi kerenah gile kami. ape2hal pun trimass ah sbb sudi dtg coventry yg sangap ni. tp part ko dtg cov masa 1st year sbb sangap mmg takleh blah haha..len kali datang aa lagi buleh main bluff..woo abn terer main bluff oo..tgk muka aa...

zulkarnain said...

ako xsempat nak ucap.. maka di sini aku ucapkan terima kasih buat penghuni2 warwick yg 'bes' huhuh mmg rocking la korg.. hahah wpon ako mostly tdo jek dlm bilik ko bojol... n mkn ape yg ko masak ahaha tp okla mengubat hatiku yg berkecamuk di tanah scouse yg lagho ini.... nnt2 ako pau muvie2 ko ahaha

bojol said...

> mr dx: pabila abn main bluff...
hahaha. menang plak tu. chis.
bengkerk ah nih!

>zulkarnain: welkem2. lain kali datang lagi kalo takde keje.
errrr, "bes"?
yelaaaa2 kami adalah insan yang tak punya.
weeeehoooooo

mr dx said...

--> bojol: huahaha tp chutaiti gak bess. struggle skit nak menang kan. bluff ni..org2 cam aku yg tak reti menipu mmg takleh nak menang la. ala leks aa beb ikmal puji tu. ko mmg bes ape jol. kahkah. in other words, weird

bojol said...

chutaiti sengal.
setelah berbelas2 round baru laa aku menang buat pertama dan terakhir kalinya.
sengal.
sengal.
dan sengal.

mr dx said...

seb baik tak main jenis kalah kena minum ayaq. besaq aa perut camtu. kohkoh

Azlan @ ABN said...

hahar. seronok korang main bluff. aku main ngan korang jer. kalau lain kali ,tak jamin aa aku main lagi he he.

thanks sekali lagi. sebenarnya aku baru nak tulih pasal cuti2 di Warwick. Tapi ko dah tulih, kira ok la tu, nanti aku tambah sikit dari aku nyer point of view.

bojol said...

> mr dx: hooooo minum ayaq takpa, jangan minum shampoooo
erkk..

> abn: kalo from abn's point of view, matilah kitorg2 ni kene pangkah..
weeeehoooooooo

Farah Haida said...

bojol... aku malas gak. tolong aku. marah aku. jgn bg aku malas. huhuu

bojol said...

baby.. jangan malas2 tau..
-> tak cukup ganas

eh minah! tak malas tak buleh ke haa?! aku tumbuk usus kiri ko kang baru tau!
-> ganas sangat ya ampunnn

aku takleh marah laa
sebab aku pon malas =p
ko suruh laa orang rajin marah ko
weeehooooo