Saturday, June 13, 2009

Kek Batik dan Anda

Snippet dari entry dolu2:
31 Oktober 2004 - Kek Batik Alpha Version...

wahaha...esok kitorg (aku ngan azmir) budget nak buat kek batik aa..first try aaa..bkan ape, esok ade majlis bukak puase beramai2 kat city centre..n kena aaa bawak ape2 kuih muih walaupon main meal dah ade..potluck laaa katekan..camne pon kitorg nak try kek batik sbb best..pastu nampak cam senang je..bahan2 die pon mudah je nak carik rasenyer..so kalo jadi mmg kang tiap2 minggu aaa aku buat kek batik..ahaha..gemuk aaa...
Itulah satu2nye percubaan aku untuk buat kek batik. Ternyata gagal. Masin nak mampus k. Sampai sekarang masih trauma nak mencuba lagi. Hahahaha.
Azmir, kau ade try lagi ke lepas tu? Hahaha.

Apsal aku asyik teringat kat UK je sekarang?
Lakeside 3, 51.8

2 comments:

mr dx said...

sekarang aku rely on instants je. Instant cookies, brownies, etc. Brahim's tak buat lagi instant kek batik so yeah. tp kalo rumah takde oven mmg takkan cuba la kan keke.

Aku rase ko ingat UK sbb panas sgt kat mesia ni...

LA 53.6

ili said...

Heronbank 119.5