Sunday, August 09, 2009

Misteri Mimpi Syakila

Di manakah menghilang
Diriku sendiri
Hanyut dalam bayangan
Sebuah misteri

Harum tiada wajah
Mengelilingi aku
Dalam suasana
Yang terharu

Lukisan impianku
Gambaran di mana
Cuaca yang begini
Apakah mahunya

Aku adalah aku
Nyanyi lagu yang rindu
Lemah langkahku mengejarmu

Bila pun engkau menjelma
Di sini aku berdiri
Ku menanti
Walau hilang ceritamu
Di hati tetap abadi
Sentuhanmu

Mana Syakila
Siapa Syakila
Aku pun tak tahu
Oh oh..
Syakila…

4 comments:

mr dx said...

gambar tu macam menyimpan seribu satu kenangan..tapi bukan dengan syakila kan? Obable sungguh..haha

Faizul Azmil said...

lol. setelah disemak2 dan dipilih2, gambar ni laa yang paling takde ape2 or at least paling kurang kenangan kot.

at least tak keluar muka sape2 kat situ.

and no, lagu ini tidak ditujukan kepada sesiapa yang berada bersama2 semasa gambar itu ditangkaps.

maksutimah said...

eh baru nk tanya..
siapa syakila?

Faizul Azmil said...

ahaha. seseorang yang misteri. aku pun tak tahu. hanya muncul dalam mimpi kots?

sebab itulah tajuknye Misteri Mimpi Syakila. hiks.