Tuesday, October 27, 2009

Perjalanan Ke Barat

Tekak aku masih pedih. Pagi tadi mase nak tuang Listerine dalam mulut, tetibe terlebih laju. Maka tertelanlah seteguk dua. Shoot.

Ape-ape aku makan hari ni semua rase... minty. Oh!

7 comments:

maksutimah said...

paranormal la ko

Faizul Azmil said...

TER-laju dan TER-telan.
Aku... masih normal. Oh!

mushana udon mustafa said...

aku nak protes title tak tentu hala. tapi ko dah cakap plak yang ini trend terbaru. urgh.

ko teguk terus dari botol besar ke? macam "bottom-up"?

mr dx said...

wuehkehkehkeh. guegin' the gurglin'!

Faizul Azmil said...

> udon: botol 250ml. bende tu dah nak abes, so aku tonggang je laa botol tu. terlajak perahu boleh diundur, terlajak tonggang buruk padahnya.

> mr dx: err. that, indeed.

Farah Haida said...

bojollllllllllllllll
wakakakakaka
setiap tuh setiap kali aku nak gune, aku bace bismillahhhh
wakakakakkakakaka
klakarrrrrrrrrrrrrrr

Faizul Azmil said...

Hehe.
Yang original tak sedap.
Yang biru tu minty sangat.
Yang oren ni rase macam sedap je!