Monday, March 29, 2010

Bahuluku Bahulumu Jua

Hari ini dia sangat menawan.
Hari lain pun menawan.
Tapi pagi tadi extra menawan.
Oh pedihnya terpanah arjunamu~
Terbelenggu aku di dalam menunggu~

Ku tertarik dengan liriks.
Walau terbaliks.
Arrrrrrrrrrr lari lari.

Sayu~
Hati ini makin sayup~
Rindu~
Layan lagu raya seronok juga. Oh!

Duit dalam bank macam tak bertambah je.
Mungkin sebab dah lama tak belanje orang makan?
Hehehe.

Aku rasa entry ni macam tak coherent je.
Senget kan.

By the way, got my Dell Studio 15 last week.
My first laptop. Yeay.
Besar gedabak 15.6" screen.
Kire besarlah, since people tend to go for netbook nowadays kan.
Oh well.

Batuk dah berminggu-minggu tak baik-baik lagi.
Dah tak minum air ais dah pun.
Perlukah sapu (lumurkan?) Vicks Vaporub di tapak kaki? Hehehe.

9 comments:

dAdDy & mUmMy said...

memang !! sbb ko da lame xblanje org mkn la duit tu xmoh bertambah... ngee~~

ape lg?? sok sile open table memndangkan td ko xbawak mknn mase potluck... weee~~

sayut said...

hmmm....pagi smlm kamu pergi mkn dgn siapa ya....hurmmm...

Faizul Azmil said...

> nurul: mane ade duit. aku cakap nak belanje tu, mestilah nak belanje orang lain yang lebih berfaedah.

> sayut: dengan wife kamulah. haha.

Faizul Azmil said...

> sayut: tapi semestinyelah saye bukan bercakap pasal wife kamu. gile ke ape. haha. jangan mare.

sayut said...

Tp isteriku memberitahu, rakan dia jua mengikutinya. Persolalannya, siapakah rakan isteriku itu?

Faizul Azmil said...

Oleh sebab dikau sudah memberi persolalan, maka daku pun haruslah memberi jawawapannya.

Tapi siapakah dia? Tanyalah sama isterimu. Itu kan rakan dia...

tgz said...

sapa plak yg menawan faizul? giler arr..aku suspek skandal di opis ni..huhu..ke awek TM yg ko slalu usha pagi2 tu?haha

sayut said...

bukan...bukan...kisah ini berlaku time En Faizul mengajar ESS di HQ rasanya. Mungkin skandal dgn budak HQ

Faizul Azmil said...

>tgz: Uwah, sape lak awek TM yang malang tu? Hehehe.

>sayut: Amboi Sayut...